ارز دیجیتال

کیف پول لجر چیست؟

ledger

کیف پول لجر به نوعی از کیف پول های سخت افزاری، سیستمی آفلاین و مطمئن گفته می شود که بدون احتیاج به اینترنت ارز ها شما را به راحتی ذخیره می کند تا به این طریق از ریسک های ناشی از هک شدن مصون بمانند. در حقیقت این کیف پول کاربردی را می توان همانند حساب بانکی یا کیف پول نرم افزاری روی تلفن هوشمند خود نصب کرد. شاید به همین خاطر است که این گونه کیف پول ها جهت ذخیره مطمئن دارایی هایی با میزان خیلی زیاد گزینه مناسبی هستند.

کلیه حامیان ارز دیجیتال در برابر ایمنی دارایی و مال خود موظف هستند و اگر شما در پی راهی مطمئن جهت حفظ سرمایه دیجیتال خود هستید این کیف پول ها می توانند بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت ذخیره مطمئن سرمایه اتان باشد.

مزایای استفاده از کیف پول لجر

wallets to ledger

همانگونه که مستحضرید از مزایای عمده کیف پول لجر این است که مطمئن ترین روش جهت ذخیره سازی ارزها به شمار می آید. در واقع داشتن این نوع کیف پول برای پس انداز ارز های رمزنگاری شما به مثابه یک گاو صندوق در دنیای حقیقی می ماند ولی چرا؟؟

اگر سیستمی به بدافزار یا آلوده به ویروس باشد کیف پول های نرم افزاری به راحتی هک می شود . هکر ها معمولا برای انجام چنین دزدی هایی یک سری اعمال تخصصی اعم از داشتن کلید های اختصاصی را بر روی کیف ها انجام می دهند که در این صورت به کیف شما به صورت کاملی دسترسی پیدا خواهند کرد. با بکارگیری از کیف پول لجر معمولا کلید های اختصاصی در سیستم حقیقی ذخیره می شوند. افزون براین چون این کیف پول بصورت پیوسته آفلاین است بنابراین کسی نمی تواند به واسطه وصل شدن به اینترنت به آن ها دست پیدا کند.

زمان اخذ و بارگذاری کیف پول لجر، سیستم خود از شما تقاضا می کند که یک پین برای خود برگزینید که دست کم ۴ عدد باشد. شما بایستی این شماره را حفظ کنید و هر موقع که لازم باشد آن را بکار ببرید و بایستی آن را به شکل دستی در سیستم وارد نمایید.

یک سطح ایمنی اضافی هم موجود است که در صورت از یاد بردن پین، از کیف شما حفاظت می کند. بعد از ثبت شماره رمز خود به شما یک عبارت ریکاوری ۲۴ کلمه ای  داده می شود. این عبارت تنها در صفحه لجر به نمایش گذاشته می شود در این صورت کس دیگری نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

از دیگر مزایای عمده کیف پول لجر می توان به این مورد نیز اشاره کرد که چنانچه رمز خود را از یاد برده اید می توانید به آسانی عبارت ریکاوری را بر روی سیستم وارد نمایید پس از آن یک رمز جدید ایجاد کنید.

گسترش دهندگان این برنامه نیز آپدیت های منظم سامانه عامل را نشر می دهند که در این صورت جهت اطمینان هر چه بیشتر از ایمنی سیستم سخت افزاری خود بایستی به صورت مرتب آن را  آپدیت کنید.

یکی از خصوصیات امنیتی ، حفاظت از این کیف پول سخت افزاری در مقابل صدمات فیزیکی است. این کیف پول با بکارگیری از مواد خیلی ماندگار و مستحکم ساخته شده است برای مثال روکش تولید شده آن از فولاد زنگ نزن ساخته شده است. این مسئله ضمانت می کند که اگر سیستم به خطا از دست شما افتاد، صدمه دیدن سیستم غیر ممکن خواهد بود.

پشتیبانی بالا در کیف پول لجر

bitcoin haberi 1 1280x720 1

با خرید کیف پول لجر به شیوه فیزیکی و دانلود نرم افزار این کیف پول سخت افزاری می توانید به حداکثر ۱۵۰۰ کوین و توکن دسترسی پیدا کنید.

به شکل صحیح تری اگر بیان کنیم شما با بکارگیری این کیف پول سخت افزاری می توانید به حداکثر ۲۶ کوین و بیشتر از ۱۵۰۰ توکن دستیابی پیدا کنید. کمابیش می توان بیان کرد که این کیف پول برای کلیه بازار ها تدارک دیده شده و هیچ توکن و کوین عمده و با اهمیتی وجود ندارد که در این کیف پول موجود نباشد.

این پشتیبانی زیاد به همراه ایمنی خارق العاده, این کیف پول را به یکی از مهم ترین و موثق ترین کیف پول در عصر ارز های دیجیتال تبدیل کرده است. خیلی ها کیف پول لجر را فقط وسیله ای ضروری جهت حضور ایمن و موفق در بازار می دانند. دقت داشته باشید که خیلی از این گونه کیف پول ها و نرم افزار ها مطابق ضوابط بین المللی عمل می کنند. از طرفی ایرانی ها به جهت تحریم هایی که با آن ها دست و پنجه نرم می کنند  قابلیت حضور در این نرم افزار را به شیوه مستقیم نخواهند داشت. خیلی از ایرانی ها با تحول آی پی از طریق وی پی آن ها این  عمل را انجام می دهند. ولی اگر فقط ۱٪، کیف پول شک کند خیلی فوری اکانت شما مسدود می شود و کل سرمایه و دارایی شما کم و بیش از بین می رود. این پیشامدی است که تقریبا در کیف پول لجر به وجود نمی آید. پس در عمل، شما با دارا بودن این کیف پول یک گونه ضمانت را جهت امتداد زندگی خو در دنیای ارز های دیجیتال خواهید داشت.

چرا بهتر است از میان کیف پول های سخت افزاری کیف پول لجر را انتخاب کرد؟

علل انتخاب کیف پول لجر از میان دیگر کیف پول ها عبارتند از:

  • این نوع کیف پول حداکثر ۱۳۰۰ ارز پین گذاری شده را ساپورت می کند که با هر بار به روز رسانی، ارز های بیشتری را به این کیف پول می افزاید.
  • نرخ مطلوب آن در قیاس با دیگر کیف پول ها و ماندگاری زیاد آن در مقابل صدمات فیزیکی و داشتن کاور های استیل زنگ نزن برای پیشگیری از زنگ زدگی می باشد.
  • ایمنی و سطح کیفی بالای این کیف پول سخت افزاری که علت آن بکارگیری از یک تراشه مطمئن در این والت است.
  • این کیف پول سخت افزاری نخستین و تنها کیف پول تولیده شده از کشور فرانسه می باشد که ایمنی آن به وسیله کارگزاری امنیت سایبری این کشور مورد قبول واقع شده است.
  • به علت دارا بودن دو دکمه و یک صفحه نمایش از استفاده راحتی برخوردار می باشد که شما هر کاری را می توانید با لمس کردن دو کلید واقع شده در والت انجام دهید و یا عملیات را قبول کنید. امکان دارد کیف پول نرم افزاری شما هک شود و کلیه سرمایه خود را از دست بدهید اما در کیف پول لجر برای منتقل نمودن و پذیرش نهایی احتیاج به فشار دادن کلید فیزیکی دارد این بدان مفهوم است که اگر کامپیوتر شما هم هک شده باشد تا موقعی که دکمه لجر را فشار ندهید و آن را قبول نکنید هیچ گونه انتقالی انجام نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *